Domowa jaglanka z malinami

Maliny jesienią i zimą? Tak to możliwe. Domowa jaglanka dla Twojego dziecka w 5 minut.

Łatwe, szybkie, zdrowe. Płatki jaglane jako źródło witamin z grupy B korzystnie wpływają na układ nerwowy maluszków. Zawartość cynku wspomoże odporność w okresie jesienno- zimowym. Płatki jaglane są bezglutenowe, czyli rekomendowane dla dzieci mających nadwrażliwość, alergię lub nietolerancje pokarmową na gluten. Maliny w tej propozycji to zastrzyk witaminy C oraz źródło antyoksydantów, które oczyszczają organizm najmłodszych z otaczających ich toksyn (m.in smog). Bezcenne źródło błonnika wspomagające perystaltykę jelit dziecka. 

Składniki na domową jaglankę z malinami: 

  • mleko roślinne wzbogacone w wapń, bez dodatku cukru np. owsiane 200 g (szklanka)
  • płatki jaglane 20 g (2  łyżki)
  • mrożone maliny 60 g (1/2 szklanki)

Opis jak przygotować jaglankę dla dziecka:

Gotujemy mleko roślinne, następnie wsypujemy płatki jaglane. Mieszamy, aż płatki zmiękną. Następnie na dnie miseczki układamy mrożone maliny i zalewamy gorącą jaglanką.

Share on facebook
Udostępnij na Facebooku
Share on twitter
Udostępnij na Twitterze

Spodobał Ci się ten artykuł?

Zapisz się na newsletter i otrzymuj powiadomienia o nowych tekstach na blogu.

Zapisując się na newsletter zgadzasz się na przetwarzanie swoich danych w celach marketingowych przez firmę Anna Radowicka zgodnie z Polityką Prywatności.