Partnerzy

Firma Blendtec zawsze kojarzyła mi się z zagranicznymi blogerami i najlepszymi kucharzami. Ich dania, szczególnie te dla dzieci w wykonaniu blogerek-mam, są bardzo szybkie, proste i przepięknie wyglądają. „Jemy oczami” – to podstawa, aby zachęcić dziecko do jedzenia. 

Dziś mogę pochwalić się, że zostałam ambasadorem marki, a tym samym najlepszego i najsilniejszego blendera na rynku. Do tej pory urządzenia Blendtec można było kupić jedynie w wybranych krajach Europy. Od teraz są dostępne również w Polsce.

Dzięki mojej współpracy z marką Blendtec, możesz otrzymać kielich Twister o wartości 620 zł GRATIS do każdego blendera Blendtec. Dodatkowo, po dokonaniu zakupu otrzymasz za darmo spersonalizowany dzień diety ułożony przeze mnie.

Maślanka zawsze była mi bliska. Uważam, że dzień bez maślanki to dzień stracony. To dzięki zawartym kulturom bakterii moja odporność jest bardzo wysoka i niemal w ogóle nie choruję (co jest dość ważne, gdy jest się matką).

Kolejny rok mam okazję wspierać kampanię „Nie jestem byle kim, nie jem byle czego„. Jako ekspert komentuję przepisy z udziałem maślanki i czuwam merytorycznie nad projektem.

Jak urodziłam swoją córeczkę Hanię zamówiłam wiele rzeczy do domu tej marki. Potem kiedy dostałam możliwość poprowadzenia warsztatów dla mam i ich maluszków na temat rozszerzania diety, bliżej poznałam Beabę i zaczęliśmy współpracować.

Powstały warsztaty w Cook Up Studio z rozszerzania diety dla najmłodszych – dzięki czemu mamy uczyły się, jak gotować, na co zwracać uwagę, na czym podawać dania i jakich łyżeczek dla dzieci używać.

Dla mnie niezastąpionym urządzeniem jest Baby Cook, którego zabieram wszędzie. Na moim Instagramie i Facebooku możecie znaleźć przepisy, które zrobiłam w tym urządzeniu.

Współpraca z firmą Leclerc

Z tą marką łączy mnie wieloletnia współpraca. Odbyło się wiele konferencji dotyczących artykułów marki Leclerc – m.in. o wartości odżywczej regionalnych produktów spożywczych – na których miałam okazję wygłosić prelekcje. Każdego miesiąca w materiałach prasowych możecie znaleźć moje komentarze merytoryczne np. o przyprawach jesiennych, otyłości dzieci i wielu innych tematach związanych z moją specjalizacją.

To współpraca dotycząca poszerzania wiedzy na temat drobiu w Polsce w ramach kampanii dobrydrob.pl. Panuje wiele mitów, że mięso drobiowe nastrzykiwane jest antybiotykami i hormonami. Jako ekspert mam możliwość podczas wystąpień uświadamiać innym, szczególnie dziennikarzom kolorowych gazet, że w większości przypadków to po prostu nieprawda. 

Kolejna wieloletnia współpraca. Każdego roku 1 lipca, kiedy obchodzony jest Dzień Polskiej Borówki, zawsze mam możliwość merytorycznego wsparcia Fundacji swoją wiedzą. W roku 2018 odbyła się konferencja dla dziennikarzy piszących o zdrowym żywieniu w Polskiej Agencji Prasowej. Promowaliśmy także polską borówkę na pikniku rodzinnym na warszawskim Żoliborzu.

Już w 2007 roku – jako studentka – miałam okazje współpracować z PFPŻ po raz pierwszy. Moja rola to przede wszystkim edukacja podczas konferencji dla dziennikarzy i ludzi z branży w zakresie zdrowego sposobu odżywiania się oraz jakości produktów spożywczych.

Chcesz, aby Twoja firma lub instytucja znalazła się na tej liście?
Jeśli masz produkty lub usługi, które sprzyjają zdrowemu odżywianiu i stylowi życia – możesz liczyć na moją rekomendację.